מגזין האוכל של קורסר
קורסר

מסעדת בשרים

צלעות טלה - Corasr

מסעדת בשרים באשדוד - חוויה קולינרית אמיתית

מחפשים מסעדת בשרים באשדוד? אנחנו בהחלט יכולים להבין למה. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לבחור ללכת למסעדת בשרים. אחת הסיבות היא שבשר טוב נחשב בעיני רבים לאוכל יוקרתי ומפנק, ומסעדת בשרים היא מקום אליו אנשים יכולים ללכת ליהנות מארוחת בשר איכותית באווירה רשמית או יוקרתית. בנוסף, במסעדת בשרים יש לעתים קרובות מגוון רחב של סטייקים לבחירה. גם פריטי תפריט אחרים כגון סלטים, מרקים, פסטות וקינוחים. זה יכול להפוך אותם לבחירה טובה עבור אנשים שמחפשים חווית אוכל מיוחדת או בלתי נשכחת. מסעדת בשרים כמו "קורסאר" ידועה לרוב בצוות הקשוב והידע שלה. הצוות ישמח לעזור לסועדים לבחור את הבשר המושלם.

המסעדה ממוקמת על חוף הים במרינה שבאשדוד. המסעדה מעוצבת בפריטים ימיים ודגמי ספינות. המיקום הופך את המסעדה הזו למושלמת עבור אנשים שרוצים להנות מארוחה טובה בשילוב נוף יפיפה ואווירה רגועה.

מסעדת בשרים מומלצת

בשר הוא אחד המאכלים הפופולריים ביותר בעולם. התפריט של קורסר נרחב במיוחד. בתפריט מוצעים מגוון רחב של בשרים. המסעדה מציעה גם מגוון תוספות, קינוחים ומתאבנים. המסעדה מתמחה בהגשת סטייק ושאר סוגי מנות בקר. הם מציעים גם מבחר של יין ומשקאות. אתה נכנס לסביבה עכשווית ויוקרתית של ריהוט עץ כהה ותאורה שקועה.

המסעדה מציעה גם מגוון תוספות, כגון פירה, ירקות צלויים, פסטות וסלטים. "במסעדת קורסאר" מתמקדים בשימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ובטכניקות צלייה מומחיות ליצירת מנות טעימות ומלאות טעם.

המסעדה ממוקמת במרינה באשדוד והלקוחות נהנים מנוף לים. קורסר מהווה אופציה מצוינת לאירועים מיוחדים. בין אם מדובר על ארוחות משפחתיות, בילוי משותף עם חברים או לערב רומנטי.

סטייק בשר

תפריט בשרים עשיר ומגוון

בתפריט תוכלו למצוא מבחר גדול של סטקים מסוגי בשר שונים. בהם ניתן למצוא המבורגרים, נקניקיות, בשרים על הגריל ומנות שף מיוחדות שמתעדכנות כל הזמן. המסעדה פתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב ומציעה מגוון מנות גם למי שפחות אוהב בשר. התפריט כולל מגוון רחב של מנות פירות ים, סלטים, פסטות, סושי, פיצות וקינוחים. המסעדה פועלת מעל 20 שנה והיא אחד המקומות הפופולריים ביותר באשדוד. מיקומה על החוף מאפשר להנות מהארוחה שלכם תוך כדי צפייה בנוף מרגיע. האוכל ב"קורסאר" טרי ומוכן היטב על ידי שפים מנוסים. ראוי לציין שהשירות במסעדה מצוין, מה שהופך אותה למקום אידיאלי לבילוי זמן איכות עם המשפחה או החברים. לקורסר יש אווירה שונה ממסעדות אחרות. הנוף לים בליווי העיצוב המיוחד של המסעדה מהווה חוויה קולינרית מרגיעה וייחודית. מסעדת קורסר היא בחירה פופולרית גם עבור התיירים המגיעים לאשדוד ורוצים לאכול ארוחה על החוף. האוכל טעים, השירות נהדר והנוף עוצר נשימה.

מסעדת בשרים

עוד ממגזין האוכל

שרימפס בחמאה שום ויין - Corsar

מסעדת פירות ים

אם אתם מחפשים את מסעדת פירות הים הטובה ביותר באשדוד, אל תחפשו רחוק יותר מקורסר. מסעדה זו מפורסמת בזכות הדגים הטריים שלה, השירות הנהדר והאווירה

צלעות טלה - Corasr

מסעדת בשרים

מסעדת בשרים באשדוד – חוויה קולינרית אמיתית מחפשים מסעדת בשרים באשדוד? אנחנו בהחלט יכולים להבין למה. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לבחור ללכת למסעדת

סושי אשדוד

המטבח היפני של מסעדת קורסר

תפריט הסושי של מסעדת קורסר בתפריט תמצאו מגוון עצום של סושי , מאקי, ניגירי, רול חם, פוטומאקי, אינסיידאאוט, סנדוויץ סושי וכמובן קומבינציות סושי מיוחדות וטעימות

נוף מרינה אשדוד הנביט מחלונות מסעדת קורסר באשדוד

לאכול עם נוף לים ולהנות משקיעה

ארוחת ערב עם נוף למרינה באשדוד יכולה להיות דרך נפלאה לבלות ערב. אשדוד היא עיר שידועה במרינה היפהפייה, המהווה בית להרבה סירות ויאכטות. המסעדה עם

לקוחות יקרים, מתחם מוגן צמוד במרחק של עשר שניות מהמסעדה

דילוג לתוכן