מגזין האוכל של קורסר
קורסר

מסעדת דגים 

דגים - Corasar

מסעדת דגים באשדוד - כל החוויות הטעימות במקום אחד

כשאומרים אשדוד – חושבים על ים. וכשאומרים "מסעדת דגים באשדוד" חושבים על מנות מפנקות. מסעדת "קורסאר" מתמחה בהגשת מנות דגים ופירות ים. המסעדה מציע מגוון רחב של מנות, ממנות דגים פשוטות בגריל או מטוגנות ועד למנות של פירות ים. מסעדה דגים היא מקום מצוין להנות ממנות דגים טעימות ומזינות במגוון סגנונות וטעמים.

"מסעדת קורסאר" מתמחה גם בהכנת מנות סושי, דגים נאים, וצדפות. כמו כן מסעדת קורסר מציעה גם מגוון מנות שאינן פירות ים. בין שלל המנות תוכלו למצוא סלטים, מרקים ותוספות. במסעדה תמצאו גם מבחר של משקאות וקינוחים כך שתוכלו להנות מחווית אוכל עם שלל פינוקים וטעמים.

מסעדת דגים על הים באשדוד

מסעדת קורסר ממוקמת על חוף הים במרינה באשדוד כך שבנוסף למנות מגוונות ומושקעות המסעדה מציעה חווית אוכל ייחודית. אנשים רבים נהנים לסעוד במסעדות דגים על הים בגלל האווירה. הטריות של האוכל וההזדמנות לנסות מגוון מנות יחודיות למקום – איזו חוויה!

במסעדה תמצאו מקומות ישיבה בחוץ המספקים נוף לחוף, בר או מקומות ישיבה בתוך המסעדה. הלקוחות יכולים ליהנות מקוקטייל או משקה אחר בזמן שהם צופים בשקיעה או בגלים. בואו להנות מחווית אוכל רגועה ומהנה, עם תפאורה יפה ואווירה נינוחה.

 

 

מסעדת דגים באשדוד
מסעדת דגים באשדוד

קורסר היא מסעדה מעולה למי שאוהב דגים טריים

במקום תוכלו למצוא מנות דגים טריות שנעשות במקום במגוון טכניקות בישול, צלייה, טיגון, אפייה וגריל. בתפריט תמצאו גם מגוון תוספות, כגון ירקות, פסטה, צ׳יפס. כמה דוגמאות למנות דגים הפופולריות שלה הן פיש אנד צ׳יפס, פילה סלמון, דניס על הגריל, פורל מעושן ופורל אפוי בתנור, לצד מנות אלו תוכלו לבחור בתוספות כמו פירה, אורז, או תפוח אדמה אפוי. בנוסף, המסעדה מתמחה גם במנות דגים מורכבות יותר המתאימות במיוחד לאנשים שאוהבים דגים כמו סאוטה דגים או סלמון ברוטב שמנת עם פירות ים. למסעדה מחירים טובים מאוד עבור המנות והמשקאות שלה, כך שתוכלו ליהנות מארוחה טובה מבלי לבזבז יותר מדי כסף.

קורסר הממוקמת על חוף הים באשדוד היא מסעדה מושלמת לארוחת ערב רומנטית אך מציעה גם אפשרויות ידידותיות לילדים ואווירה ידידותית למשפחה. המסעדה משלבת אווירה נעימה עם מטבח פיוזן חדשני הכי טעים שישאיר לכם חשק לעוד. השפים בקורסר מכינים מדי יום מנות חדשות ומרגשות, והתפריט שלהם משתנה באופן קבוע.

לסיכום

מחפשים מסעדת דגים באשדוד? תחשבו קורסאר. המסעדה ממוקמת על החוף עם מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. תוכלו להנות מנוף למרינה המרהיבה. קורסאר הוא יעד פופולרי עבור אנשים שרוצים ליהנות מארוחה על רקע הנוף יפהפה של החוף. המסעדה מגישה גם שלל משקאות מרעננים, כגון קוקטיילים. מסעדה על החוף היא מתכון מוצלח לחווית אוכל מרגיעה ומהנה.

דגים באשדוד

עוד ממגזין האוכל

שרימפס בחמאה שום ויין - Corsar

מסעדת פירות ים

אם אתם מחפשים את מסעדת פירות הים הטובה ביותר באשדוד, אל תחפשו רחוק יותר מקורסר. מסעדה זו מפורסמת בזכות הדגים הטריים שלה, השירות הנהדר והאווירה

צלעות טלה - Corasr

מסעדת בשרים

מסעדת בשרים באשדוד – חוויה קולינרית אמיתית מחפשים מסעדת בשרים באשדוד? אנחנו בהחלט יכולים להבין למה. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לבחור ללכת למסעדת

סושי אשדוד

המטבח היפני של מסעדת קורסר

תפריט הסושי של מסעדת קורסר בתפריט תמצאו מגוון עצום של סושי , מאקי, ניגירי, רול חם, פוטומאקי, אינסיידאאוט, סנדוויץ סושי וכמובן קומבינציות סושי מיוחדות וטעימות

נוף מרינה אשדוד הנביט מחלונות מסעדת קורסר באשדוד

לאכול עם נוף לים ולהנות משקיעה

ארוחת ערב עם נוף למרינה באשדוד יכולה להיות דרך נפלאה לבלות ערב. אשדוד היא עיר שידועה במרינה היפהפייה, המהווה בית להרבה סירות ויאכטות. המסעדה עם

לקוחות יקרים, מתחם מוגן צמוד במרחק של עשר שניות מהמסעדה

דילוג לתוכן